Isnin, 15 April 2013

Today... Its My Birthday!!!!!

Assalamualaikum.....

      Hyeee......tak sangka hari nie ulangtahun kelahiran saya laa , entah ada yang ingat ke tak???
Saya sedang menunggu siapakah orang pertama yang akan wish "Happy Birthday Jenn" .....
Siapakah???Wait and see...bukan nak wat parti pun ,tak suka lah parti - parti nie. Tapi kalau join party orang lain takpe, suka...heheheh <3 .

      Walaupun tak suka wat parti , saya tetap suka dapat hadiah dari keluarga dan rakan - rakan tersayang. Harap - harap tahun ni dapat hadiah harijadi macam tahun - tahun sudah .My wish untuk tahun nie tetap macam dulu ..'more success in life to come'....huhuhuhu.

      Hari nie bertambahnya usia...mudah - mudahan semua yang dirancang akan dipermudahkan olehNya.Aminnn.....Happy Birthday to me"

See Yaa!!!^_^

2 ulasan:

  1. nasib baik dia ingat birthday aku.....lega.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum..saya saiful..sy ada terbaca yang cik ni minat membaca dan berminat untuk menulis skrip..sy bekerja dgn Uniutama Management Holdings Sdn Bhd di bawah Jabatan Filem..jabatan filem ni ditubuhkan pada bulan 9 tahun lepas..pihak kami ada menerbitkan beberapa drama seperti CINTA GILA (TV3), MAMAKU ANAK DARA (RTM) dan DIARI KAMPUS BIRU (RTM)..so kalau cik ada cerita-cerita yang menarik boleh la hantar pd sy untuk diterbitkan di stesen tv..cik boleh hubungi sy melalui email epul4269@yahoo.com atau sms 012-458 8485..tq

    BalasPadam